ABBA

Posted on 29 Ianuarie 2014

0


I'm My Own Walkman

ABBAMostră de înţelepciune:

„Orice ar spune rochiştii bătrâni şi (fals) elitişti, ABBA este o formaţie de talent maxim şi inspiraţie sublimă. Andersson şi Ulvaeus alcătuiesc unul dintre marile cupluri de compozitori din istoria pop/rock şi eu îi pun fără rezerve lângă alde Lennon-McCartney şi Jagger-Richards. (…) Nu ştiu însă ce s-ar fi ales de ei fără cele două voci, Agnetha şi Frida, care cântau superb, se completau perfect şi mai şi dădeau bine în cadru.”


Locul de origine: 

  • Stockholm, Suedia

Perioada de activitate: 

  • 1972-1982

Încadrare stilistică: 


Colţul criticului de artă:

Nu ştiu de ce toată lumea are impresia că glumesc atunci când spun că îmi place ABBA. Sau, în cel mai bun caz, că am şi eu plăceri vinovate, la fel ca orice nerd muzical. Să-mi fie cu iertare, dar tre’ să fii tâmpit ca să ai…

Vezi articol original 2.322 de cuvinte mai mult

