Am un nou „proect”

Posted on 26 Ianuarie 2014

0


În ciuda aparenţelor sunt mai prolific decât oricând, doar că nu pe blogul ăsta. „Proectul” cu pricina este o enciclopedie a muzicii „pop” de la A la Z. Pop  în sensul larg al termenului. Voi reblogui şi aici o parte dintre articole. Doar că pentru a păstra spiritul „Muzica Proastă” le voi alege doar pe cele scrise în ton elogios. 

Momentan te invit să arunci o privire peste secţiunea despre. Un „snippet”:

„Voi scrie despre tot ce mişcă, de la reggaeton la jazz-ul cel mai fin, de la Stephen Foster, părintele muzicii pop(ulare) americane, până la cei care abia au rupt fâşul. Vor fi marile vedete mainstream, dar şi numeroşi oameni reprezentativi pe nişă. Nu-mi voi bate capul să le întocmesc biografii documentate şi discografii complete. Ăstea există deja şi am să pun doar link-uri spre site-urile unde se află. Marea mea contribuţie este rubrica denumită auto-ironic “Colţul criticului de artă”, unde îmi voi expune părerile cu maxim de miserupism și mitocănie.”

http://myownwalkman.wordpress.com/despre/

 

Posted in: My Own Walkman