mi-am pus jacheta de dimineata si am plecat in drum spre piata

Posted on 19 Februarie 2012

1


imi vine sa rad cand ii aud pe unii paseisti cum ca „nu se mai face muzica buna”. ori ai urechi de tabla, ori esti prea comod ca s-o cauti. crezi ca in anii 70, muzica aia buna pe care o stii de la tac’tu mare era pe toate gardurile? indiferent ce cacat numesti tu muzica buna, se gaseste nowadays, daca scormonesti oleaca. spre exemplu la capitolu’ „rock traditionalist cu un twist subtil de modernitate” sunt de parere ca My Morning Jacket rupe fashu’. mai cred ca ei nu fuck decat sa duca mai departe ce faceau Black Crowes si Blind Melon in anii 90. dar datorita unui marketing istet, cel putin in America, au mare trecere la hipsteri.

„I’m going where there ain’t no fear
I’m going where the spirit is near
I’m going where the living is easy
And the people are kind
A new state of mind
I’m going where there ain’t no police
I’m going where there ain’t no disease
I’m going where there ain’t no need
To escape from what is
Only spirits at ease”

As vrea sa mananc si eu ce a mancat Yim Yames (asa il cheama pe cantaretu’ de la MMJ).

My Morning Jacket – Wonderful (The Way I Feel)”

PS

am gasit asta pe youtube. cica e de la nu stiu ce bullshit de concert secret organizat de unii si nu erau decat zece oameni de fatza. jmii de multumiri lu’ ala care a postat-o.