Keep on hidden the real you just to protect yourself

Posted on 31 Ianuarie 2009

5


M-am saturat de alcool. M-am saturat de aia care spun ce chestie grozava e iarba si cum te deschide ea. M-am saturat de cacaturile pe care le-am scris pe blogul ijos. M-am saturat de bugete de austeritate pe motiv de criza. M-am saturat de alte cateva chestii pe care nu le mai insir aici. Sunt cacaturi de care nici eu, nici tu nu avem nevoie. Credem ca lucrul de care avem nevoie cel mai mult e dragostea. Nu, alcoolul, iarba, nu tin loc de asta. Si nici macar un futai sanatos cu o partenera „de ocazie” nu tine loc de asta. Nu joc in nici o telenovela acum, nu sunt Mircea Radu jr, nu pozez in bunul samaritean, nu o dau in flower power. M-am saturat sa-mi afisez umorul cinic pe internet. Bine era cand nu puneam nimic pe net. Mi se parea o prostie si asta si este. Acum m-a prins morbul si e greu sa ma abtin. Daca eram poet scriam acum o poezie despre dragoste, despre prezenta si absenta ei. Daca eram un trubadur scriam acum un cantec si ti-l cantam. Asa sunt blogger, ca toti cacatii cu pretentii din ziua de azi. Si am scris un blog despre asta. Si da, e un blog despre dragoste. Despre prezenta, dar mai ales despre absenta ei.

David Gray, pentru care am mai mult decat admiratie si respect. Poate sa spuna ceea ce simte, fara sa fie in nici un fel patetic.

David Gray – This Year’s Love

Love is real, dear John.

John Lennon – Love

Love is noise, dear Richard.

The Verve – Love Is Nove

Love lost, such a cost… dear Neil.

Neil Young – Old Love

Cum dracu’ te poti numi Black Rebel Motorcycle Club si sa le canti oamenilor despre dragoste? Uite asa:

Black Rebel Motorcycle Club – Spread Your Love

Oh, how I loved you.

UNKLE – Burn My Shadow (feat. Ian Astbury)